torsdag 22 oktober 2009

Gunillas roliga annonser!

På jobbet hade Gunilla satt upp roliga annonser som jag fick syn på .

Vill gärna delge er dem också Gunilla och jag vi skrattade så vi kiknade

Ok  tänker man, jag är rund.

 Men hur är man korsliknande??

Sen skojade jag till det.

Om man har löständer så kan man lägga dom ifrån sig ,stoppa ett sådant där rubber gum i löständerna.

Kommer sen någon och frågar vad gör du? så kan man peka på tänderna och säga jag är ute och motionerar.

Helt onödigt att på  gympa för att motionera för att hålla sig frisk!.

Något för dej  Stattinskan som har ont i ryggen?

Du kan tugga dej frisk!

 Tekniken går framåt!!

Kanske något vi ska ge till våra döva vänner som saknar flimmerhår och andra organ i innerörat?

 

Nu har jag arbetat en hel vecka så nu ska jag njuta extra av helgen.Ha det så bra alla ! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar