lördag 17 oktober 2009

Lägg en röst

Gå gärna in på Andreas blogg och lyssna på hans bidrag till melidifestivalen .Tycker du som jag så skicka en röst på honom..

***********************************************

Och nu några historier

En man upptäckte att han hade fel på bilen och gick till en bilmekaniker och frågade - vad är det för fel på bilen?

Mekanikern :-Bensinen är slut!

 -Oj.kan jag ha kört omkring med det felet länge?

***************************************************

Det var en gång en svensk och en norsk som skulle gå på bio dom skulle se en rånarfilm sen blev det biljakt då sa svensken jag slår vad om 100kr att tjuvarna åker rakt fram och höger å blir fast då sa norsken nej jag tror att dom åker rakt fram å vänster och inte blir fast sen åker tjuvarna som svensken sa så efter filmen säger norsken här har du dina 100kr då sa svensken ä jag behöver dom inte för jag har sett den här filmen förut då sa norsken det har jag också men jag trodde inte att dom skulle vara så dumma och göra samma mistag igen.

Ha en bra söndag alla!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar