onsdag 1 juli 2009

Semester

Igår hade Gunilla och jag heldag och gjorde Höörs city osäkert.

Vi började med att styrka oss med fika och varma frallor.

Denna fina gåva fick jag av Gunilla

   

                                              

Sen satt vi och skärpte våra hjärnor mot varandra.Spånade en massa material som vi ska göra till vår firma materialkonsulterna.Det tog på krafterna så vi måste ha påfyllning.

Då  bar det av till Thaikiosken      

 

Gunillas mat och min

Naturligtvis så fick vi syn på att de rea på modehörnan .

Det fanns en massa blingbling också

Gunilla köpte att par svarta snygga jeans och rutiga halvlånga byxor och en snygg tröja

Jag köpte en T-tröja och 2 scafar

Sen var det tid med nytt intag i kakhålet.

Glass i stora lass Gunilla fick bara hålla i min glass

                                                

Vi fick en gäst till bords också

Detta räckte inte till vad skåningen spenderade

Då när vi var på väg hemmåt Vad skådar mitt norra öga Joooo.... då upptäckte jag  att det var torgförsäljning Ja det var ju tvunget att gå dit och prova.

Sen bar det iväg till

Gå gärna in och besök dom på nätet TEBA

Finns allt till hund och katt.

Adam jobbar på TEBA och är min favorit.Han bär alltid  ut den tunga maten till  bilen

Jag köpte nya klickers för dom har en konstig förmåga att försvinna

TACK!!!! Min underbara härliga Gunilla för en helt fantastisk dag .

****************************************************

Detta blev ett långt inlägg och det beror på att jag ska resa bort med vår yngste son och hans familj.Jag har ordnat så att gubben får mat och sällskap

 

Jag lovade Hebbe att ta hand om vädret så var så goda och ta för er av solen tills han kommer hem sen får han ta hand om vädret .

De som vet att jag brukar komma in och natta .Glöm inte att borsta tänderna

                                                   

                                                    

                                                  

Till dom som jag brukar lägga fram pyjamas och nattasärkar till, ni får ta själv vad ni vill ha dessa dagar då jag ät borta.Det är bara att välja. 

Förstår att Hebbetuppen är lite yr i mössan Hebbe i Lappland och jag på resa.

Dagens Citat :   Spendera allt du har för att njuta av det som är skönt! Köp det och tänk aldrig på vad det kostar....Ge allt  för ett enda ögonblick av Hänryckning

Nu hörs vi inte förän på tisdag Kram till er alla :-)

**************************************************

PS..... Alla ni som hade åska och regn igår .Det var statinskan som hade önskat  om det.Här stod åskan över vårt hus i en timme ,och det kom 35-45 mm på 3 timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar