fredag 24 juli 2009

Lördags skoj

Så mycket man kan lura ögat med

Två ansikten eller två människor

Ett ansikte eller Engelska ordet Liar ?

Kolla mittpelaren.

Ser du fyra människor ?

Klas tillhör den där typen som alltid gör bort sig.En kväll var han på en fest och bjöd upp en ung vacker dam.

-Jag gjorde bort mig rejält nyss,sa han till henne.

-Gjorde du?

-Ja du ser den fula karlen,han med vårtan på näsan.Jag sa till honom att jag aldrig sett en så tjock kärring som hon som sitter där borta,och så var det hans fru!

-Jaha sa flickan,och vad sa pappa då?

***************************************************

Dagens klokord :Att misslyckas betyder inte att jag inte har utfört någonting.Det betyder att jag har lärt mig någonting.

Ha en bra dag Kram :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar