tisdag 7 juli 2009

Himma

Här får ni något att svalka er med medan ni läser min blogg

Ja...nu är skåningen himma igen efter 5 dagars avkoppling .

 

                       

 

Gubben och hundarna var så här glada när jag kom hem .Misstänker att för gubbens del var det att slippa att "städa"

 

              

                                    

Här har vi kommit fram till Djupvik .Vi hur in oss på vandrahem.

                                                  

Mias syter med familj kom med husvagn Bra att ha många när manska slå upp utertältet

 

Barnen älslskade att bada .

                                                 

De ville inte gå upp ur vattnen så de fick sin sallad sittande på bryggan

 

 

På kvällen var det dags att grilla

Grillad kyckling med sallad

                                                   

Nästa kväll var det tacos .Det kunde tyvärr inte bli fler bilder.jag hade glömt laddaren till kameran.ja ja även solen har sina fläckar

 

 

Det var många som kom och hälsde på Kjell och hjälpte honom med olika saker Vill bara säga TACK!

 **********************************************

Förra veckan när det var strömavbrott satt jag i hissen i över tre timmar.

Det var väl inget,jag stod i fyra timmar i en rulltrappa

Dagens klokord:Borta bra men hemma bäst.

Ha det så bra alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar