torsdag 9 juli 2009

Njurgrus

Fy vad jag har haft ont man fullkomligt klättrar på väggarna.Desutom kan jag inte ta starka tabletter .

 Igår eftermiddag  slutade jag  att klättra .Jag har njurgrus men det känns som om det är stora som så här

Tack för att ni alla har skickat krya på dig hälsning.

Kunde inte besöka alla igår ..Får försöka kompensera er med blommor från trädgården 

 Praktlysing

Vår lilla damm

Lavendelbuske vid den ena gaveln på huset

Rosenbuske mitt på huset utåt gatan

Riddarsporre på andra gaveln

Salixträd utåt gatan.

Rosentry (tror jag att det heter)

Kaprifolen vid östra grinden .

****************************************************

Det var ett gäng norrmän som skulle mäta en flaggstång och kolla hur lång den var men dom visste inte hur dom skulle göra men då sa en av dom att vi reser flaggstången och sen ställer vi oss på våra axlar och kollar hur många norrmän den blir. Sen kom en svensk förbi och säger blir det inte lättare om ni lägger ner flaggstången på marken och mäter den så?? Alla norrmännen börja skratta också sa en av dem det är längden som vi ska mäta inte bredden!!!

**************************************************

  

Dagens Klokord:  Du kan inte hindra sorgens fåglar att flyga över ditt huvud,
men du kan hindra dem att bygga bo i ditt hår

Ha det så bra alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar