fredag 17 september 2010

Till Lund!

Igår så körde jag och Ellinor  till Lund .
Ellinor körde den lilla röda.

Ellinor utanför sjukhusets parkering 9 vån att köra runt runt i.Hon klarade det galant.
Det gick bra med det jag skulle göra där .
Köpte blommor till den gamla Bosniska tanten.
WOW! vad hon blev glad att se mej,så många kindpussar jag fick hon gråt så,och ville nästan inte släppa mej igen..
Sen gjorde vi Lund osäkert.

När vi blev hungriga drog Ellinor mej  igenom halva stan (nästan) till Graffiti där vi tog var sin bakad potatis.

Här är dagens "skörd".Ny stor dataskärm ,telefon med massa finesser i.sladd så jag kan koppla laptoppen till TV,rengöring till skärmar.och sådan som man kan blåsa tangentbordet rent med.DVD fick vi på köpet + 600:- på kortet som jag kan handla för nästa gång De ni!

Dagens klokord:

Det svåra är inte att åldras,
det går av sig själv.
Det svåra är
att vänja sig av med att vara ung

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar