måndag 20 september 2010

Måndag

Här är bilder från min och Claudias måndag i Radio Kristianstad.

Här är Claudia fortfarande ovetande om vad som väntar henne.

Claudia och Andreas

Helen vid sitt mixerbord.
Vill ni lyssna så tryck på bilden så kommer ni in på Radio Kristianstads lyssnararkiv .
Tryck sen på almanackan vilken dag(20) och sen vilken tid.Vi var där från 10.45-12.00
Dom hade höga stolar som man skulle upp på.
Ni vet sådana där barstolar.Hmmmm jag glodde på stolen och undrade hur detta skulle gå till?
Claudia hade lite krångel att komma upp på sin.
Men så kom jag på!! jag hade ju stängt in hönorna och de brukar ju sitta högt upp på pinnen .
Jaaa..  så jag tog ett skutt upp på stolen lätt som en plätt.
Det är väl fördelen med att ha höns och inte paddlar;)

Tomsons CD lämnade jag kvar .Bara att gå in och önska något av honom.På tisdagar har Helen ett program då man får önska låtar.
Det är uppspelt Kl:10.00-12.00
E-mail:uppspelt@sr.se 
telefonsvarare:044-128812 sms72250 skriv p4kri mellanslag "önskningen"

 
Vanliga dagar är det :
formiddag.kristianstad@sr.se
 telnr:044-100270.

Efteråt så stack vi till Carlssons Taverna                                               

Det var jättegod mat vi åt.

Dagens klokord: 

Ingen vet vad han förmår,
förrän han har försökt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar