tisdag 21 september 2010

Förklaring

Många har kanske undrat varför jag  kopierar mina svar till er.Alltså jag menar att när ni har skrivet i min blogg och jag vill svara på er kommentar så kopierar jag det.sen sätter jag in det på er blogg.
Det gör jag för att underlätta för  Claudia.
Sen tycker jag att det är lättare själv att följa med konversationen.

************************
Alla som vill höra en låt av Tomson kan gå in på
 Radio Kristianstad
 e-mail: formiddag.kristianstad.sr.se
 eller uppspelt@sr.se
Till telefon svararen 044-128812 och 
önska en låt,
Uppspelt är mellan 12.00-13.00
 
Här är låtarna på CD som helen fick av mej.

1. Apache

2. Fröken Johansson & Jag

3. Gunfight Saloon

4. Moonshot

5. Old Faithful

6. Pretend

7. Twilight Time

8. Rosie

9. Spotnicks Theme

Kärleken till livet
 får oss att vilja hjälpa andra,bara för att det känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar