onsdag 2 september 2009

Historier

Börjar med en söt historia

Den lilla igelkotten har gått vilse i mörkret.Plötsligt stöter han ihop med en kaktus."Är det du mamma?" säger han ängsligt och med förhoppning i rösten 

************************************************************

Två bönder från Texas står och pratar

"jag är övertygad om att regnet kommer precis när vi behöver det som bäst.Och då kommer allting i jorden börja leva igen

" Säg inte så ,John! Jag har begravt tre fruar...."

************************************************************

Hustrun:"Älskling har du märkt att jag har köpt en nu toalettborste?" Mannen:" ja men jag föredrar papperet."

*********************************************************

Med tanke på hur dyrt toapapper är så vore det en bra ideè att ha borstar för att dryga ut pensionärpengarna.

Ska hålla utkik i affärerna efter en smal toaborste.Man kunde köpa två En för oss och en för Gäster ...

Fick iden av Stattinskans kommentar till mej.Var inte orolig jag kommer att ha papper också för vänner som kommer på besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar