söndag 6 september 2009

Äntligen!!

Äntligen!!!!!

Ja änligen fick jag träffa och krama om en som jag har haft kontakt med ett tag på bloggen. Nämligen allas vår Stattinska.Allt bara stämde så bra mellan oss troligtvis för att att vi båda har samma humor ,värme och öppenhet och med en tacksamhet för livet.

Hon är just en sådan som man vill ha som vän för alltid.

Hon ville dock inte vara med på bild. men jag lyckade ändå när hon provade på att dansa line dance.

Två foton lyckades jag ta av stattinskan

Tog  kort på min korv som Stattinska sa,såg ledsen ut.Korven var den enda som var ledsen. Själva var vi glada över att få träffas.

Tack vännen för en trevlig stund som jag fick med dej.Vi ses snart igen !

"i love you" betyder detta på teckenspråk.

Ha en bra dag alla önskar jag och Stattinskan !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar