fredag 29 oktober 2010

Min dag igår...

Dagen igår började med att lämna Kjell på dagcentret.Sen handla och gå ut med hundarna.SEN....

WOW!! För första gången i mitt liv så fick jag pedikyr Oj vad jag njöt!.
Sen var det att rusa och ta ut hundarna för att hinna köra till Lund.
Där hade jag bestämt tid med Gunilla och vi smet in på ...

Just det och där åt vi..

smörgåstårta,satt som en smäck.Vi körde till Vipan

och avläste video som eleverna hade spelat in i språkboxarna.När lektionerna var slut så körde jag

Ner till Svedala och till Advokaten som sköter boupptäckningen

Oj oj Så mycket papper som ska ordnas.
Ja sen var det bara att vända bilen mot Höör och hämta Kjell hos äldste sonen som hade varit snäll och hämtat honom från dagcentet.

Ha en bra och skön lördag! Kram till er alla!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar