lördag 30 oktober 2010

Att handla med barn

Alla mammor/pappor vet att det är jobbigt att handla med barnen.
Så länge de är små så njut!!!Ju större de är ju dyrare och längre tid blir det.

                                             

Jag  körde till Onoff i Burlöv med våra pågar och ett barnbarn
Naturligtvis så började vi med en kaffe för att stärka oss.SEN....

Tittades på TV .

och andra tekniska prylar..

                                     

Oliwer hittade 3D TV som han tittade i...


Jag visste vad jag skulle köpa så jag vilade mej i denna massagestol ...
medans dom sprang omkring och kollade och kollade

Till sist så var vi färdiga

 

Robban slog in summan .....jag betalade


 Pågarna fick var sin 47 tum TV med sladdar till datorn Jag en 42 tums TV och 
                                   

en  GPS och mjukvara

Naturligtvis så hann vi med att slinka  in på

 

Mc Donalds...

Pågarna försökte att få mej att köpa 

Denna bil..Men då sa jag stopp. Äch!!! Jag bara skojar pågarna var jätteglada och tacksamma för sakerna de hade fått.Fast jag hade ringt och beställt alla TV apparaterna så tog allt detta ändå 2och halv timma.

Dagens klokord:

Varför blir en del gamla så giriga ?
Finns det något dummare,
än att samla allt mer färdkost,
ju närmare färdens slut man kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar