söndag 8 augusti 2010

Regn......

Det regnade hela dan igår.Men flitens lampa lyste ändå här.                                                

Ni vet man har en massa som man lägger till sidan och tänker jag tar det sen.
Jag ställde mej framför spegeln och hade ett lång överläggning med mej själv om det var tid att ta itu med detta "sen".

                                             

                                  

Ok! Det var det..jag började med en min rosa pyjamas sen en duk som skulle fållas.
 Ett par gröna  byxor behövdes läggas upp.

                                              

Mätte upp benen på de svarta linedance byxorna konstigt att byxorna alltid har så långa ben ..

Satte på stjärnor .....

Var så flitig så att blodvite uppstod,men härdad som man är så åkte jag inte till akuten;)

Sen släcktes flitens lampa !
 Man ska ju inte förta sig..

 

Dagens ordspråk:

Ett vänligt ord kan hålla en varm
hela vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar