fredag 20 augusti 2010

Besöket!

 

Efter vi kom hem från PRO så kom Ola,Mia och barnen.Och då var det full rulle.     

Då var det ner i källaren för att lägga upp en kjol till Mia.
Cassandra spelar munspel för oss Hmmm... vet inte om det var munspelet eller tösabiten som inte var stämd.

Efter kvällsmaten så spelade vi monopol.

 

Det var ett modernt monopol med kontokort istället för pengar.Om man kom på en gata och fick betala så satte man in sitt kort i ena sidan av datagrejen och den man skulle betala till i andra sidan.Smart!!

Mia och jag satt uppe till 00.30 och pratade om vår sorg efter min bror och annat som har hänt den sista tiden.
En rikedom att få ha en underbar svärdotter.Kram till dej Mia! Jag har två! så då är jag väl millionär?
**********************************


Igår tog vi en runda bort till min mor.

                                     

  


 Ola skojade med sin mormor.

 Tre generationer.

                                             

När vi ätit lunch så var det tid för Olas att ge sig av.

Hej då!

Dagens klokord: 

Några säger att goda vänner alltid måste hålla varandra i händerna, men riktigt goda vänner behöver inte det,de vet att den andra handen alltid är där ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar