tisdag 10 augusti 2010

En tuff dag!

Igår var det åter en tuff dag! Körde ner till Min brors hem.Gick omkring där och plockade det sista som jag skulle ta med hem En massa pärmar med betalda räkningar m.m .jag väntade på att Ola skulle komma ,då ........

Stod Andreas där! Han har hjälpt min bror och mej mycket i. Vi stod en lång stund och bara höll om varandra och sörjde min bror.Jag tittade ner och fick syn på 

Vilken skillnad det kan vara på fötter och då började vi skratta båda två med tårarna rinande nerför kinderna.Ola med barnen kom  och

                           

vi tog en snabbfika innan advokaten kom och jag lämnade över alla viktiga papper.

                                     

Det finns saker kvar,men advokaten  ska ordna upp så att de kommer bort.Sen tar Andreas om all städningen.                                      

Innergården

                                         

Jag låser dörrarna

När jag låst  gav jag  nycklarna till advokaten.

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar