torsdag 5 augusti 2010

Hej alla!

Halloj alla! Oliwer här!

Smög upp i natt till farmors dator och göra ett inlägg för att säga adjö till er bloggare.
Har varit hos farmor nu i 4 dagar.Och följt med hennes bloggande.Har tjänat pengar på att gissa vad en bloggare skulle säga som hälsningsord i telefonen. 
Hebbe jag tjänade 20 spänn.Jag har hjälpt till med att klippa gräsmattan och gräva upp buskar.
Igår var jag hos min farbror och hälsade på Polly.Som ni ser så är jag inte lika rädd som min farmor.

Blev bjuden på Thaimat.Farmor imponerade på mej genom att kunna hälsa och några säga några  artighetsfraser på Thai.

På kvällen såg vi denna film ,ganska bra film.
Idag ska vi ner till Svedala farmors brors hem och hämta det sista sakerna.Hoppas farmor i alla fall.Ha en bra dag alla nu ska jag somna om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar