onsdag 28 april 2010

Min lyxdag!

Började med att köra västerut.

Det är inte bara stor singel de har i Skåne Vi har stora gäss också.

Korna hade de släppt ut.

Denna eskorterade mej en lång stund.Kände mej så beskyddad.

Ja så var jag framme .Kom in !!

Vi satte genast igång med att lösa koder så att Claudia kan komma in på kodade bloggar.Stackars Biggan fick vara vår försökskanin.Men till sist lyckades vi.

Claudia hade gjort en smaskig räkgryta.Den var  jättegod,blev inte mycket över till hennes gubbe.Sen tillbaka till datorerna.Tyvärr så går det inte att läsa av vissa koder på bloggarna.Tex den som kaffehörnan har.Men jag sorterade bloggar visade hur man gör förinlägg m.m.  

Fikasnack..

Claudia och deras två gulliga flickor.

                                              

Män och deras leksaker..Julia ligger i hårdträning.

Tack snälla Claudia att jag fick tillbringa mina lyxtimmar med dej! Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar