fredag 23 april 2010

Igår var en jobbig dag

Igår var en jobbig dag.
Hann inte ta in dessa.
 


Började tidigt på vårdcentralen för att ta prover på Kjell och disskutera bromsmedecin.
Då ringer en god vän som undrar om jag kan köra henne till Lunds akut för hon har haft ont i bröstet hela natten och hon hade ringt kardiologen som sa att hon skulle komma in.
Jag kommer om en timme sa  jag.När jag lämnat Kjell så åkte jag till Lunds akut med vår vän.Alla prover togs och det som gjorde ont var en stens (tror det stavas så)som de hade satt in för 10 dagar sen vid baypass op.Jag kom hem sent på em,jättetrött.Det är fruktansvärt tröttsamt att sitta och vänta på läkare och besked.Men vi var naturligtvis glada bägge att det inte var något farligt.

Ikväll när jag skulle släppa in hönorna



 så hade dom hittat sovplats själva ute ,så vi får se hur det blir med inläggen efter att de har sovit ute.
Det blir kanske virrigare än vanligt.

Ha en bra lördag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar