fredag 2 april 2010

Grävt i rabatten igen!

    Igår så stod jag och tittade på rebatteländet utåt gatan.Ja det var bara att ta sig ut trots förkylning.                                          

                                               

Som ni ser är det massor av singel i rabatten efter all snöskottningen.Komunnen hade ju grusat med stora singel.                                      

                      

                                     

Resultatet efter en timmes jobb.Inte så pjåkigt eller hur??

Den här rabatten har en kul historia.
När vi flyttade hit var hela denna sidan mot vägen bara mossa.Jag började gräva ut till rabatten och en intresserad granne kom och pratade en stund

,sen kom han ut med måttsnöre och ville vara hjälpsam,menade att jag inte hade raka linjer.
Jag förklarade att jag var lite speciell och ville ha de mjuka kvinliga formerna.Inte förrän jag kommit in så tänkte jag på att det kunde ju tolkas på mer än ett sätt.Men vi har rätt upp vad jag menade.

Många kramar till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar