tisdag 5 januari 2010

Lite bättre samvete!

 

Fick ju fnatt igår och tyvärr så håller det i sig ja tyvärr kanske man inte ska säga ,för jag får en massa gjort förutom att prata i telefon och skotta snö.Siktet var inställt på källaren.I pannrummet(nu finns ingen panna där) där jag hänger tvätt så fick dammråttorna sig en omgång.Sopade och tvättade golvet där.Raskt in  till  tvättstugan ett rum där oljetanken stod förr.                                       

Det växte mangeltvätten  uppåt väggarna Men den manglade jag fort undan.

                                              

 Värre var det med stryktvätten.Den försökte jag slingra mej undan.Men efter att ha slingrat mej undan med ett telefonsamtal som jag tyckte var roligare och som var hjärtat närmare så gick jag ner och fick undan tvätten.

                                                 

Så... nu känns samvetet lite bättre.

Dagens ordspråk:Alla vill leva länge ,men ingen vill kallas gammal.

Kör försiktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar