onsdag 13 januari 2010

Lampa

 Min bror ringde härom dan och sa att :nu har de en sådan lampa som du vill ha.Den finns  på Lidl.

Sagt och gjort jag körde till Lidl och inhandlade denna lampa.Öppnade den och letade och letade men ingen sladd.Och inget som kunde liknas vid att där skulle vara en sladd.Frågade en viss person om hur det skulle vara .Men han viste inte fast han hade broddat paddlarna. Jaha tänkte jag den får väl stå här tills det löser sig. På morgonen ringde det på dörren och vad får jag se.

Joooooo en av våra bästa vänners son stod där för han var på ett jobb i Höör.Gissa vad han jobbar med???? Jo han är eletriker och viste precis hur det skulle vara.Nu ska jag bara köpa sladd och kontakt så är det problemet löst.

Dagens  ordspråk:Åldern har egentligen ingen betydelse om man inte råkar vara en ost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar