fredag 15 januari 2010

Film

Igår körde jag en vän till biblioteket i Höör.Hon skulle lämna igen en CD.Jag hade inte lånat Cd där innan.Hittade tre som jag lånade.Då får jag till min förskräckelse veta att jag hade en STOR skuld där.Hade lånat två Cd 2008 som inte var lämnade tillbaka.Jag stod som fallen från skyarna.Förklarade att jag hade inte lånat förr och att om.. jag skulle låna så var det absolut inte de två som jag skulle ha "lånat".Tror att man får böta 15:-/dan och då i 2 år.Hebbe har räknat ut att det skulle bli 10950:-Det hade blivet mycket dè ,och inte hade man kunnat diska av det.Min vän sa att Yvonne  bruka ha klart för sig. Han strök skulden och allt ordnade upp sig!  

Vi såg den ena av filmerna igår

Jag kan varmt rekomendera den.Det var en film som berörde .SE DEN!

Dagens ordspråk:Den som inte är beredd att förlåta andra förstör den bro han själv en gång  måste gå över .Francis Bacon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar