fredag 27 november 2009

Skogspromenad

Igår var vi ute på en rejäl promenad med "töserna" .När vi gått halva sträckan så kände jag att det var något obehagligt i skon det var väldigt irriterande..Ok tänkte jag får väl stå ut! Väl hemkommen så vad fick jag se

Säger bara fy så obehagligt .Kjell tittade  på mej och sa det finns det som är värre ! Tex spik i foten .Inte kan man väl gå med en spik i foten en timmes promenad?Visserligen är det på modet att ligga på spikmatta.Och en skåning klarar av  en hel del,men det får vara gränser på vad man tål.

*************************************************

Ett norskt par satt och tittade på månen.
- Vad många utomjordingar det måste bo där uppe.
- Ja och vad trångt det måste bli vid halvmåne.

*************************************************************** 

Busungen Sven är inte särskilt förtjust i att tvätta sej, så hans mamma måste tjata på honom att tvätta öronen.
-Men mamma, säger Sven argt.Jag tvättade öronen igår och sedan dess har jag inte använt dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar