tisdag 17 november 2009

Fick ett mail

Fick ett mail för ett tag sen.Den beskriver mycket   som jag själv känner och tänker.

Varsågoda!!

 Jag har lärt mig att.... 

livet är som en toarulle. Ju närmare slutet man kommer desto snabbare går det. 

Jag har lärt mig att....pengar inte kan betala klass. 


Jag har lärt mig att...Under allas hårda skal finns det någon som vill bli uppskattad och älskad.

 Jag har lärt mig att...Det är de små dagliga grejorna som gör livet så sensationelt.

Vad får mig att tro att jag kan? 

Jag har lärt mig att...att ignorera faktum tar inte bort faktumet. 

Jag har lärt mig att...att ju mindre tid jag har på mig, ju mer får jag gjort. 

Kom ihåg!

En äkta vän hjälper dig inte ur fängelse, utan en äkta vän sitter bredvid dig och säger; "VI strulade till det!"
Till er alla!

Visa din vän hur mycket du bryr dig! 

På bloggen har jag bland annat 2 vänner som bryr sig om mig Som har visat verkligt intresse i den situation jag är i. Min Kjell fick alzheimer för några år sen.Tack Stattinskan och Hebbe! för alla goda råd och er empati!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar