torsdag 26 november 2009

Läppar

Jag körde till mitt gamla jobb igår Man har ju alltid tid att fundera när man kör.Jag hade bränt mej på läppen av varm soppa.Och min ovanläpp var svullen.Detta var ett känbart sätt att få förstorade läppar på..

Tänk att det är så modernt att förstora läpparna!

Att förtora läppar det kan man bland annat göra med att fett sugs ut från ett lämpligt ställe från kroppen med en spruta .

Fettet prepareras och sprutas in i läppen.

Klart man har ju en hel del fett att ta av,som man kunde sätta på just på läpparna.Eftersom att fettet försvinner efter ett tag så gör man bara om det.

WOW en sylfid skåning !

Tanken slog mej att när jag var mindre så tog jag dammsugaren och satte till munnen och fick stora läppar.Vi tog en funderare jag och Gunilla Vi kom fram till  att ha en minidamsugare med sig.Så om man ville pussa någon så sa man ett ögonblick och vände ryggen till och "dammsög" läpparna för att sen pluta fram dom och säga mmmm. Vilket patent och så rika vi skulle bli.!

Så för min innre syn alla pengarna som bara rullade in.

Döm om min förvåning att jag var försent ute med detta patent Kolla! 

Om man nu håller på så här får man då hängläppar? Då behöver man något att hålla upp dom med.

Fåfängan har ett pris!

Jag tror att jag behåller mina läppar som dom är.

Ha en bra fredag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar