fredag 13 november 2009

Bantning!

Var och handlade och såg denna flaska.

Fick en idè!! Undrar om man kan använda den till att banta? Det står ju Ultra fettlösare.

Sagt och gjort vär ett försök   Upp på vågen! Sen spraya jag in hela mej ordentligt för säkerhet skull.Duschade och sen upp på vågen igen! ....

Nix det fungerade inte.Det var inte rätt metod!Men jag blev ren i alla fall! 

           Skojar bara med er!!

Men tänk om man hade uppfunnit något sådant.Då ni... då  hade man blivet rik.Som ungdomarna säger "fett" rik.

Men vad är idealvikt egentligen?Jag vet att jag har några (läs 10-15 kg)extra,tyvärr så sitter dom på fel ställen.Min önskan är att de skulle sitta på höjden men dom sitter på bredden.

 Dagens ordspråk: Att misslyckas betyder inte att jag är misslyckad.Det betyder att jag inte har lyckats ännu!

Ta en titt in till Stevie han har en tävling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar