torsdag 26 februari 2009

Varning !

Till alla er som jobbar och sliter på en arbetsplats.För allt i världen diska efter er.Undrar om detta kan ha hänt på  min gamla  arbetsplats? Måste ta ringa och höra efter så att det inte är där det har hänt?Varför jag undrar det var liksom jag som självmant tog på mej att sätta ner disken i  maskinen,fylla på i kaffemaskinen,beställa kaffe/choklad rengöra kaffemaskinen . Alla var så glada och jag fick många kramar och uppskattande ord för att jag ställde uppJa ja naturligtvis så hade jag lektioner också.

          

Nu är jag hemma och sköter nästan lika dana sysslor men inte så många kramar .Ska visa gubben vad som kan hända !!        Det där med att gå hemma och ha det bra när man är pensionär GLÖM DÈ .jag har alltid att göra .Ibland undrar jag hur hann jag med att arbeta innan??? Idag ska vi först till Orup för att hämta skor till Kjell(gubben) sen ska vi vara hos läkaren 10.20 och kl:13.00 ska vi vattengympa .Ja sen är det att handla hem och baka en smarrig kaka Vi ska ha vänner här imorgon Ja och mellan allt detta så måste vi äta också.På söndag så har jag linedance med efterföljande styrelsemöte.

Och naturligtvis så mäste hundarna ha sitt .

Dagens ordspråk:Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Ha dè så bra idag Tjingeling Yvonne:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar