tisdag 24 februari 2009

Jo jo detta tror dom vi ska göra

Vov Vov ! Ulla här!

Till Doris! jag sa till min matte att sätta in ett foto så att du vat vem detta kommer ifrån.Passar på medan  min matte sitter och prata med husse  om hur hemskt det var när hon besökte sin kompis Eva  igår Någon hade satt fyr på deras garage.Ja jag säger då bara detta vad människor är hemska .

Nu ska du få höra Doris !Min matte satt en dag framför datorn ,och då sa hon Ohhh !!!!!detta måste vi träna in med klickers .jag kollade över hennes axel och vad får mitt norra öga se jooooo detta.....

Jag tänkte det är sammma ras som min kompis Doris .Så nu varnar jag dej Doris och alla i denna ras får du syn på något som heter jojo bit isönder den  (har hört att du är bra på det) Jag ska för säkerhets skull kolla om här finns någon jojo..... Ja det var lite från mej ,hoppas att du snart kan komma och hälsa på mej

Vov och give me five (jag är bra på det)

Dagens ordspråk: Gör inga andra dumheter än dem du har verklig nöje av

Ha en bra dag önskar Ulla genom matte Yvonne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar