onsdag 18 februari 2009

Varmt/Kallt ?

Morn morn !

Oh känner mig priviligerad har fått kaffe av Myntdrottningen .Tack det snakade bra !

Jo maken och jag har en diskussion om hur det ska vara i sänkkammaren(varför heter det kammare ?) Jag vill har elementet stängt och fönstret öppet ,ja ja inte helt men....ett par mm .Så han tar en filt och spänner om täcket ungefär så att det blir som en sovsäck(varför heter det så?)Det blir till följd att han sparkar av sig under natten.Då stänger han fönstret.Varav min kommentar blir Frisk luft och rena kalsonger har ingen dött av ännu.

Så här ser det inte ut helt Jag har eget täcke .

Så hjälp oss nu så att vi får lugn  och ro *fniss*      Ett ordspråk för dagen :                                       Gårdagen kan vi inte få tillbaka ,men morgondagen är vår att vinna eller förlora. Lyndon B Jonsson

Kram Yvonne :-)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar