onsdag 25 februari 2009

På rymmen!

God morgon ! Ja ja om den är så god vet jag inte. Nu ska ni få höra varför. Jooo tidigt i morse hörde jag tramp och mummel utanför vårt sovrumsfönster.Och vad får jag se Joo tre  kossor. Det var bara att ta på sig och ut och köra dem in i vår trädgård (den är inhägnad) klarade av det galant. De gamla takterna sitter i *knycker på huvudet stolt*Jag misstänker att det är Myntdrottningen  "töser" som har rymt Ska genast meddelan henne.Vi har inte så mycket bete så hon får hämta dem idag..Om hon inte vill ha dem så får jag väl annonsera i Tidningen Skånskan..

 

Dagens ordspråk:När vi blir gamlaär det bara en sak vi kan ångra-att vi inte gav tillräckligt av oss själva

Kram och ha en bra dag Yvonne:-)

PS Korna är morgonmjölkade DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar