tisdag 8 mars 2011

En stressig dag!

Igår var det en stressig dag.
Först körde jag gubben till dagcentret därifrån till min mor som är på ett hem häruppe.
De skulle ha ett möte om henne.
Sen hem och åt,packa väskan till datakursen.
När jag var där så skulle projektorn upp och fixas + kaffe till deltagarna .
Ja så kom dom och jag hade sparat matrecept på USBminne för  att de skulle göra mappar och sätta in i olika mappar.
Visade på projektern tre gånger hur man skulle göra.
Dom fick var sitt USBminne med matrecept på.
Sen fick jag springa runt som ett jehu och hjälpa dom.
När de fikade så hämtade jag gubben och blev stoppad av polisen som stod och kollade fart och nykterhet.
Tur att de inte mätte stressen.
Tillbaka till deltagarna och alla deras frågor.
Hem ut med hundar och ge gubbe och hundar mat ,
Ja sen var det iväg till seniordansen.

Äntigen hemma och kollade bloggen och svarade på kommentarer.

Sen var det dags fär sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar