onsdag 9 mars 2011

Bedövning ! !

Bedövning förr och nu..ja vilken är bäst?

Igår vad det en stressig dag på ett annat sätt.
Var hos tandläkaren för att fixa tanden. 
På med bedövning.Jag frågade honom vad gjorde dom förr när de drog ut tänder utan bedövning
 -han svarade dom var nog bedövade av annat. 
Alltså redlöst berusade (läs bedövade)
Han  tog bort det han satt dit innan i tanden och stack mer bedövning tanden det var då som det hemska kom ,ja det gjorde så ont att jag grabbade tag i honom..han hann iaf spruta i lite innan jag slet loss honom.
Efter nån minut så började han fila i nerven och jag kände inget ända tills han kom ända upp till näsan(ja det kändes så).
Då var det dags igen att grabba tag.
Han sa att han får göra på ett annat sätt.
Så han har satt i en tuss med bedövning  i tanden och la på provisorisk fyllning.Det får sitta så till nästa gång.
Jag har en mycket stark fundering att ta med
 

 och dricka i väntrummet innan jag ska in.
Vad rekommderar ni för bedövning??

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar