fredag 21 januari 2011

Vilken härlig dag ........

Fikan väntar...... på vem????

                                                 

Här kommer bilen

Kolla! kolla!Vem som kom. 
 Jag hälsade  Claudia välkommen hjärtat.....
 och chaffören trodde att det var till honom,därför ser han så glad ut på bilden.

Vi hade en hel del problem med att få in Cladias dator på mitt nätverk

Tryck på bilden .Så här hörs det när Claudia bloggar.Hinner ni med vad rösten säger??

Nu var det dags att åka och äta för att hämta lite krafter och lösa Hebbes ordgåta.
PS!!! Vi klarade det när vi var i bilen utan dator och tillgång på bokstäverna.

Det blev Thaimat

Sen följde Claudia

med mej när jag skulle ha massage med heta stenar.
Här sen ni när hon ville sno kameran för att ta bilder av mej,tji fick hon jag höll krampaktigt i kameran.
 

Det är inte skit mellan tårna utan heta stenar.
Jag kan varmt rekomendera massage med heta stenar. Vi löste prblemet med Claudias dator,så hon kom in på nätet hos mej.

Taxin framkörd........

Tack Claudia för en helt underbar dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar