måndag 24 januari 2011

Världen är så stor så stor

Eller är den det????..
Måste berätta ,jag ska hålla i en datakurs och har hållt på att leta efter material.
Fick ett tenr för att kolla upp om personen kunde ge bra tips.
För det är inte lätt att hålla kurs med deltagare med olika kunskaper i data.
Från dom som inte kan hantera en datamus till dom som vill lära sig redigera bilder.
När vi pratat en stund så förstår jag att han vet vem jag är.
Då får jag veta att vi har arbetat för länge sen på komvux tillsammans.Jag som teckenspråkslärare han som datalärare.
Så visst kan världen vara liten ibland???
Fick en massa tips och ett löfte att han ska hålla kursen för de som vill lära sig bildredigera.

Nu något för er! Vem är det på bilden?

Dagens klokord:

Jag har en kedja med äkta pärlor, och varje pärla är speciell, de är olika till färg och form, men passar ihop ändå. Varje vän jag har är en sällsam gåva, den ena är inte den andra lik. Därför blir vänskapen som en kedja med pärlor som är helt unik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar