tisdag 16 november 2010

vi hann med...

Igår hann vi med en massa .På förmiddagen lämnade jag min brors dator för att se om de kan få igång den.
Sen till diabetessköterskan.Handlade  ,och fixa mat(köpte i thaikiosken).

 

                                                  

   

Den på första bilden är min det är med röd cyrry (stark) Den andra var gubbens med ostronsås.
Sen var det iväg igen.
 Sånggruppen Ge-Höör skulle sjunga för de gamla på ett seniorboende.

                                             

 Vi samlade oss en stund innan för att gå igenom vilken ordning sångerna kom i.
Det är ju ganska bra om alla sjunger på samma sång.

Våra duktiga spelare

Det var en hel del som kom och härde på oss och sjöng med..

                                            

 

Vi blev bjudna på fika.

På kvällen var vi på seniordansOj vad vi rörde till det ibland! I alla fall jag!

Sen stöp jag i säng !
Idag ska jag bara lata mej.........

Dagens klokord:

Vänner är en skattefri
förmögenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar