fredag 19 november 2010

Ingenting gjort

Tänk vad man ändå kan få någonting gjort när man ingenting gör!!
Min plan igår var ingenting göra....

Så igår när Jag kört Kjell till dagcenter så gick jag och la mej igen,hade en fruktansvärd huvudvärk.Claudia ringde och vi pratade en stund.Sen körde jag till ÖB i Eslöv och köpte saker till avslutningen i Line dancen.
När jag var och åt så träffade jag en fd arbetskamrat och vi satt och surrade i en timme.
När jag kom hem då ni... då drog jag fram sängarna och dammsög under sängarna ...undrar hur i hela världen det kan samlas så mycket damm?
Vände på de stora tunga madrasserna och dammsög så svitten lackade.
I rena farmiteten så tvättade jag alla golven.
De ni!!!
Hämtade Kjell och handlade på Ica.
Gjorde mackor till oss som vi åt med var sitt glas öl!

Gissa sen  om jag njöt av att sova i ett rent sovrum och renbäddade sängar.

Dagens klokord:

 Det bästa stället att finna en hjälpande hand ,är i slutet av sin egen arm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar