fredag 11 juni 2010

Sicken dag!

Ja sicken dag jag hade igår.
Först till Vipans skolavslutning.
Sen Räkfrossa och till sist student fest.
Vi börjar med avslutningen.Där hade teckenspråksgruppen en sång Sommar och sol.Och Magnus fick också vara med.Sen var det

räkfrossa för lärarna ja det var inte gratis.

Min första tallrik sen var det fler .........ganska många fler.Jag hade lovat Flower att äta för henne också ,och som den sanna vän man är så ställde jag upp så klart.
Sen var det hem och hämta gubben till nästa fest.
Det var goda vänner till oss.En av deras söner tog studenten.

Mat mat i långa banor..

Min mat!! Jag hade ju fyllt magen med räkor..

       

                                             

Det gjordes bakelser och det fanns andra kakor.

                                               

 

Jag stod emot frestelsen.
Ja sicken dag det var igår, tur att man kan vila sig i helgen.

Dagens klokord:

Lev om dagen
så att du kan sova om natten.
Glöm det där med "yrke" och "slutexamen" -
livet är en enda lång, fantastisk resa till lärande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar