onsdag 2 juni 2010

Loppis

Jag har inte gått på loppis på år och dar.Men så gick jag förra veckan och köpte dessa.

En gammal klassiker från Tuperware

Och en caffelattevisp.
Från OBH Nordica


Så nu Mita ska jag också dricka latte ibland.

Allt detta kostade en Selma.

*************************************************

Mark Lewengoods och Unni Lindells citatsamling
av barns synpunker på livets mysterier.
Läs den och få Dig många glada skratt

Här följer några axplock

Adam är döpt efter mig.Han och Eva åt äpplen.Men bara en gång,sen vad det kört på nåt sätt.
Adam 9 år

**********************************

Några kläder vad det inte tal om.Om jag hade varit Eva skulle jag nog frysa.Julia 7år

**************************************

Förr var människor uppdelade i raser-de fina och de ofina.De fina var rika och hade råd med schampagne  och hårgele,medan de ofina fick nöja sig med loppor och löss.Christian 6 år

*********************************************

De hade ingen tandkräm förr i tiden,så då kunde tandtrollen leva loppan
Mattias 7år

*******************************************

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar