måndag 8 juni 2009

..........Lite bilder från mitt jobb

Lite från mitt jobb.Ibland så får man skryta,lite i alla fall

På dörren till vårt arbetsrum så har vi satt upp handalfabetet

Vårt arbetsrum

Världens bästa arbetskamrat. Vi har jobbat i 10 år tillsammans

På Vipans gymnasieskola  är det sed att bjuda studenterna på Tebjudning och underhållning ,och det hade vi igår .

Gunilla och jag tecknade till Sanna Nelsons sång Vågar du vågar jag .Ett mycket uppskattat inslag Vilket ni kan se studenterna rusar fram till scenen.Det är väldigt avancerat med lampor fläkt och rök .Det är jag till höger Tyvärr så blev inte fotot så bra , svårt att se Gunilla

*******************************************************

Pojken sa till sin pappa :-Kommer du ihåg att du lovade mej 100 kronor om jag hade bra betyg? 

 -Javisst.-Då kan jag glädja dej med att du just har sparat 100 kronor.

Dagens ordspråk:Döm ingen förrän du gått en mil i hans skor

Ha det så bra alla :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar