torsdag 18 juni 2009

..........Himma

Hej!

Ja nu är skåningen himma igen.

Tack för alla era hälsningar .Det kändes gott att få.Nu är det säkert några som undrar vad hände egentligen?

Jo jag blev ju hundbiten för ett tag sen av en rottis och fick antibiotika.Då kan det hända att den antibiotikan slår ut de bakterier som ska vara där .Och så¨börjar det bildas gifter och annat.Det var det som hände + som lök på laxen så har jag tarmfickor (Ganska vanligt) och de började inflamera.Jag låg på en helt fantastisk avdelning Infektion 74 i Lund.Doktorerna,all personal var så duktiga måna om mig .

Men nu hoppas jag att det ska fungera igen.Visserligen är man ganska tagen av allt.

 Än ån gång tack tack för era uppmuntrande kommentarer .Jag kommer att beta av och besöka er alla

Kram Skåningen / Yvonne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar