måndag 20 december 2010

Massage och dator

Igår var det massage och dator som stod på schemat.

På förmiddagen var jag och fick helkroppsmassage.De ni det var skönt ! 

När jag kom hem så dushade jag och lagade till lite mat till mej.
Det blev Wokade grönsaker, biffar och som sås turkisk youghurt där jag rört ner sweet chilli sås.
Somnade på soffan och vaknade precis i tid för att  hämta Kjell och vårt barnbarn som håller på att fixa en dator till vår yngste son.

Här kollas det så att det kommer på rätt plats

De nya grejorna kom på plats

Jodå!! Datorn kom igång och han rensade ut allt som var i, och installerade Windows 7

Här kopplar han in internet för att ta ner drivrutiner till garfikkortet.Han laddade ner ett spelprogram till Oliwer också.

Tadam!!! Färdigt! Bara små detaljer kvar som vi tar en annan dag.Jag är en väldigt stolt farmor ska jag säga er.

Dagens klokord:

Barn är enastående varelser och det är vi som ska efterlikna dom och inte tvärtom. Lone Dubkjaer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar